Ziekenhuis Sint Joan de Deo 'De Paap'
Nieuwe bestemming
Papenhulst 26
's-Hertogenbosch (Den Bosch)
Gemeente 's-Hertogenbosch
Noord-Brabant
's-Hertogenbosch (Den Bosch)
Gemeente 's-Hertogenbosch
Noord-Brabant
(Kerk)gebouw
| In 1879 werd een ziekenhuis voor mannen gebouwd, Sint Joan de Deo 'De Paap' aan de Papenhulst, geleid door broeders H Carolus de Deo. | |
| Het gebouw is niet meer in gebruik als ziekenhuis, de gemeente kocht het gebouw en het werd verbouwd tot woonheden. |
Bronvermelding van het (kerk)gebouw
| Boeken | |
| - |
| Tijdschriften en andere uitgaves | |
| - |
Orgel locaties
| Naam gebouw | Plaats | Periode |
|---|---|---|
| Ziekenhuis Sint Joan de Deo 'De Paap' | 's-Hertogenbosch | - |
Orgelhistorie
| - |
Dispositie
| - |
Geen
foto
beschikbaar
Bronvermelding van bovenstaand orgel
| Boeken | |
| Geen informatie aanwezig | |
| Tijdschriften en andere uitgaves | |
| Geen informatie aanwezig | |
Laatste update: 2018-09-29 14:14:54
